Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vista SP3 instalerat


Viljestark

Rekommendera Poster

Hej, jag kan inte instalera Vista X64 sp2 för min Vista säer att en senare version av sp är redan instalerad. När jag högerklickar på Datorn och väljer egenskaper så visar den att Vista SP3 är instalerat!!!

 

Vad ska jag göra?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
Viljestark skrev:

Hej, jag kan inte instalera Vista X64 sp2 för min Vista säer att en senare version av sp är redan instalerad. När jag högerklickar på Datorn och väljer egenskaper så visar den att Vista SP3 är instalerat!!!

 

Vad ska jag göra?

 

SP3 för Vista har inte kommit ut, och jag har inte läst något om att SP3 ska dyka upp. Du menar kanske SP2, men slant på tangenterna. :)

 

Om det är en nyare dator med Vista kan det hända att tillverkaren redan tryckt in SP2 i ditt förinstallerade Vista.

 

Min dator kom med SP1 förinstallerat köpt i februari det här året.

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

min vista säger att det är instalerat

Har du möjlighet att ta en print screen där du ser denna info och bifoga i ett svar?

Jag är intresserad av hur det ser ut.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vare sig Stefan eller Maratonmannen är några nollor utan har hjälpt väldigt många personer i många år här i Eforum.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

häldre inga svar än massa nollor som sklriver tack och hej

Snacka om att kasta sten i glashus med en sådan kommentar, när man själv inte ens lärt sig något så grundläggande som att stava.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man undrar ju vem som är nolla här?

Du har antagligen inte ens koll på om du har XP eller vista installerat för SP3 låter ju rätt befängt

 

Menar du XP eller vista? för Xp finns sp3 :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag skrev hur det ser ut

Visst, men ibland kan det ju hjälpa/underlätta om man får se en bild på det också.

 

Kan också upplysa dig om att bl.a Maratonmannen här har stor erfarenhet av Vista generellt, så det är därför han frågade dig snällt om du hade en bild på den info du får på skärmen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför svarar du så, först vill du ha hjälp med ett problem, sedan när du börjar få hjälp, så är du inte intresserad? Vill du ha hjälp eller inte?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet du hur det som Vista uppfattar som SP3 kom in i datorn?

Hur länge sedan?

Finns det något om SP3 i Kontrollpanelen - Program och funktioner?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...