Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

crysis med patch 1.2.1 hotfix problem.


Nickolaus

Rekommendera Poster

Hej jag har patchat crysis med patch 1.2.1 hotfix när jag sen startar spelet så ser man att fordorna (Jeeparna) inte längre har några bak däck och då är frågan vad kan det vara för fel eller ? det jag vet är att jag har crysis crack 1.1 har det nånting med det att göra eller att jag måste ha någon nyare crack eller nått sånt eller ? jag tackar jätte mycket om jag får hjälp Mvh Nicklas.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu utgår jag från att du faktiskt äger spelet och bara har bytt ut startfilen för att slippa fipplandet med skivor, men ja, spelets exe-fil måste motsvara den version av patch som finns installerad.

 

Men att uppdatera med 1.2.1 från spelversion 1.1 går inte utan du måste ha patch 1.2 först.

http://www.gamershell.com/download_23577.shtml

 

//RN

 

P.S. Hjälp om var crack finns, hur man gör etc ges inte här.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det jag vet är att jag har crysis crack 1.1 har det nånting med det att göra eller att jag måste ha någon nyare crack eller nått sånt eller ?

Fullt möjligt att det spelar in att du använder en crackfil, man vet aldrig riktigt vad en crackfil gör, men oavsett vad, så är det som RN säger, det är ingenting som vi diskuterar här på Eforum ändå.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men du torr bakom öronen har jag bätt dig öppna din mun eller? man kommer ju hit för att få vettig hjälp men du kanske inte hajjar det.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snälla Nickolaus, vi betackar oss för sådant ordval, det enda jag och RN uppmanar dig är att vi INTE diskuterar sådan som har med crackning att göra, för övrigt så är det fritt fram i denna tråd.

 

Okej, du har köpt spelet, bra, men testa som RN säger om du inte har gjort så, att installera patcharna i turordning, så kanske det fungerar?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...