Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Mixerbord mx 8000 eurodesk


hammo35

Rekommendera Poster

Hej. på er alla.

Jag har köpt denna mixebord mx 8000 eurodesk demixer men utan power adaptern. vet nogån vart kan jag inskafa mig detta stömadapter?

mvh Hamidi

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Både Kjell och Clas Ohlson brukar ha flera varianter av ström adapters. Så titta på bordet, där borde det stå vilken input som förväntas. Skriv ned detaljerna, knata över till butik och berätta detta så kan dom säkert hjälpa dig.

 

Annars borde du kunna vända dig till en välsorterad musikbutik. Min favoritbutik är musikbörsen. Men du har kanske en annan.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thomas Tydal

Jag har ägt ett mixerbord av samma tillverkare tidigare och till det var det en speciell typ av poweradapter som jag inte sett någon annanstans, så tyvärr tror jag inte att Kjell/Clas har det. Däremot borde ju Musikbörsen kunna ta hem det från Behringer.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 10 months later...

Nu är svaret lite sent och du kanske har fixat det nu...

 

Men att beställa en ny PSU lär ju kosta lika mycket som bordet... ja menar ett MX 8000 kan man få för 3000 idag, att en ny psu + frakt skulle kosta mindre betvivlar jag.

 

Jag skulle annonsera på köp och sälj sajter för musik: t ex www.vend.se ,www. sellyoursound.se, www.musikmakrnaden.se etc etc

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...