Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hjälp med att få veta hur man patchar crysis warhead


Nickolaus

Rekommendera Poster

Heeej! jag skulle hemskt gärna vilja ha hjälp med att få veta hur man patchar crysis warhead och var jag kan få tag på bra patchar för crysis warhead på nätet och sen så har jag försökt att göra det på egen hand men har inte lyckats så bra för programmet säger till om att skriva in en registreringskod så fort jag har installerat patchen tackar mycket till den som vill hjälpa mig kram Nicklas.

 

[bild bifogad 2009-07-12 00:48:07 av Nickolaus]

1149160_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

registreringskod så fort jag har installerat patchen

Har du provat att använda seriekoden som finns på spelet som du har köpt?

Varför bifogar du bilder på dej själv hela tiden? Om du tror att Eforum är någon form av Dejtingforum så har du kommit fel.

 

Thomas

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att bifoga bilder på sig själv, som inte har med inlägget att göra, är inte så lämpligt, då det inte bidrar med något för inlägget eller tråden.

 

Flyttar också tråden till ett lämpligare forum.

 

 

//gästen - Moderator för Program - övriga

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlåt ska inte hända igen. Nej detta är ledladdat och jag har serialen för att kunna installera det men inte för att patcha det så det måste ju vara någon annan serial key som man ska ha när man ska patcha det med 1.1 och 1.2 patcherna. Tänkte om någon visste någon bra serial då som funkar efter att man har patchat med patch 1 och 2 eller få tag på någon bra beskrivining hur man går till väga...Nicke

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är spelet köpt via någon nedladdningstjänst, och du har problem med ditt serial, så borde du kontakta säljaren för support. Är spelet istället en piratkopia är Eforum fel plats att fråga efter serial på.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...