Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Frogger the great quest fungerar inte!


heeart

Rekommendera Poster

Hej! Jag är helt ny här inne så jag vet inte hur denna sajten fungerar. Jag har iaf ett problem som jag tänkte att någon kanske kan hjälpa mig med... fast det kanske inte är här jag ska fråga om hjälp?

mitt problem är iaf att jag har installerat ett spel som heter FROGGER THE GREAT QUEST på min datorn, och varje gång jag ska starta spelet så efter introt kommer det upp ett felmeddelande där det står: "det har uppstått ett problem i windows explorer bla bla bla"... nått i den stilen, och så fungerar det inte mer. (datorn brukar hänga sig efter det med). Jag har testat att installera andra spel och det fungerar perfekt, men inte detta Frogger. Saken är att jag har köpt detta spelet en gång innan för nått år sen och då hände samma sak så jag skickade tillbaka spelet, men nu köpte jag det från ett annat ställe och trodde det skulle fungera, men nej.

 

Hm. Är det någon som helst som kan ha en susning om vad det är för fel? Spelet är från 2002 och mitt op system är win xp. (om det nu spelar någon roll).

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...