Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Avinstallera en massa program


tjockfil

Rekommendera Poster

Sökte i forumet efter svar men med 8000 träffar så kändes det som en evighet att läsa igenom alla. Därför frågar jag istället. Jag försöker rensa datorn på en massa programm som inte används men stöter på lite problem då och då. Har bla. några pokerklienter som jag inte får bort. Även en del spel. Jag hittar helt enkelt ingen uninstall fil. Har Provat en del uninstall program också men dom hittar inget.

 

Sen undrar jag en sak till. Jag har en hd på 221 gb men har bara 93 ledigt? Vad tar upp all plats?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har du prövat att avinstallera det från kontrollpanelen och lägg till och ta bort program.

funkar det inte då så pröva att starta i felsäkert läge, du trycker F8 direkt efter datorn har startat, och väljer att starta i felsäkert läge.

 

angående hdd så kolla igenom den och se vilka mappar som tar för mycket utrymme genom att högerklicka och egenskaper. kan även köra en diskrensning.

 

finns säkert något program som kolla vilka filer som tar stora platser

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har provat revo men utan resultat. Programmen finns helt enkelt inte där. Kan man leta reda på dom och trycka delete?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...