Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Windows blinds avinstallation


Mr.Corleone

Rekommendera Poster

Mr.Corleone

Hej.

har provat avinstallera Windows blinds via ccleaner, program och funktioner, letat efter en uninstallfile och hittat den samt installera en anna version för att sedan avinstallera men får alltid samma svar. "Can not open INSTALL.LOG file."

Har även letat en cleanuptool men utan lycka.

Hur får jag bort skiten?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr.Corleone

Jag vet inte om jag har varit dum nu. När det inte gick att avinstallera så tröck jag "Delete entry" (ccleaner>tools>Windowsblinds). Nu finns det inte kvar på listan över installerade program men det startar ändå med windows.

 

Skall jag bara ta bort filerna ur ursprungsmappen med något tool (unlocker)?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

..kanske bättre idé att installera om Windows Blinds för att sedan, via Windows programhanterare, avinstallera det korrekt.

 

Andra alternativet väl att radera alla filer och sedan rota runt i registret efter allt som har med Blinds att göra. Tror det senare kan ge vissa problem då man garanterat missar något och Blinds skär in ganska djupt i Windows GUI.

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr.Corleone
..kanske bättre idé att installera om Windows Blinds för att sedan, via Windows programhanterare, avinstallera det korrekt.

 

Har redan provat att installera om det (även med olika versioner) Dyker ändå inte upp som ett installerat program.

 

Det där med att rota runt i registret lät lite jobbigt men kanske ett måste.

Hur gör jag?

 

Tack för att du tar dig tid :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du menar att du efter att ha installerat det första gången fick fram windows blinds i "Lägg till & ta bort.."?

 

Men efter att ha plockat bort den ur listan hamnar den inte där igen efter en ny installation?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr.Corleone
Men efter att ha plockat bort den ur listan hamnar den inte där igen efter en ny installation?

 

Svar: nej

 

Du menar att du efter att ha installerat det första gången fick fram windows blinds i "Lägg till & ta bort.."?

 

Svar: Ja

[inlägget ändrat 2009-04-21 21:00:54 av Mr.Corleone]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...