Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

JPGENX-fil


E-M

Rekommendera Poster

Hej!

Jag har lyckats omvandla mina bilder till JPGENX-filer. Troligtvis uppstod det när jag använt en annan dator.

 

Jag vet inte hur jag ska göra för att få tillbaka vanlig J-peg. Är det någon som vet? Det går inte att "öppna som".

Tacksam för svar.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svar.

 

Jag har försökt med Uniblue Registry Booster.

Det står på hemsidan:

 

http://www.liutilities.com/products/campaigns/affiliate/cb/offer/filext/rb/

 

att man får göra en free JPGENX Scan, men sedan måste man köpa programmet för att fixa felet.

 

Jag har kvar min Acer dator och min krypteringsfunktion, men jag vet inte hur jag gör. Ska jag köra tillbaka bilderna till Acer datorn och kryptera upp de där och tillbaka till hemdatorn igen?

 

Jag tycker att det är konstigt att det har blivit så här för jag har tagit bort krypteringen, då bilderna var på Acer datorn, då jag bara prövade den tidigare.

 

Det kan väl inte vara så heller att Registry Booster kan ta bort krypterade filer hur som helst?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har kvar min Acer dator och min krypteringsfunktion, men jag vet inte hur jag gör. Ska jag köra tillbaka bilderna till Acer datorn och kryptera upp de där och tillbaka till hemdatorn igen?
Det låter bäst att försöka ändra filerna på den dator där de ändrades från början.

 

Det kan väl inte vara så heller att Registry Booster kan ta bort krypterade filer hur som helst?
Nä, det kan inte dekryptera filer.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...