Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Använder NOD32 och har fått "Number of infiltrations: 6"


constipation

Rekommendera Poster

constipation

Hej

 

jag gjorde en "computer scan - standard" och nu står den på 87% med "number of infiltrations: 6"

 

när jag kollade i scan loggen står det inte vilka som är infected, men det står vilka filer den inte kan öppna och 6 filer som är "archive damaged". Eftersom att antalet är densamma som infiltrations så tror jag att det är de som är infekterade.

 

H:\Documents and Settings\Kevin\Lokala inställningar\Temp\GLB14DE.tmp » WISE » WISE0132.DLL - archive damaged

H:\Documents and Settings\Kevin\Lokala inställningar\Temp\GLB243A.tmp » WISE » WISE0132.DLL - archive damaged

H:\Documents and Settings\Kevin\Lokala inställningar\Temp\GLB34.tmp » WISE » WISE0132.DLL - archive damaged

H:\Documents and Settings\Kevin\Lokala inställningar\Temp\GLB4DA.tmp » WISE » WISE0132.DLL - archive damaged

H:\Documents and Settings\Kevin\Lokala inställningar\Temp\GLB76.tmp » WISE » WISE0132.DLL - archive damaged

H:\Documents and Settings\Kevin\Lokala inställningar\Temp\OnlineScanner\infopak.zip » ZIP » base132.avc - archive damaged

 

Det är dessa 6 filer. Jag vet inte vad jag ska göra, om det är säkert att ta bort de utan att något går fel. har googlat på "WISE0132.DLL" och sett att folk får olika slag av error där WISE0132.DLL är inblandad.

 

Vad jag ska jag göra?

 

Tack på förhand!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

constipation

jag hittade felet! det var några installfiler jag hade som var infekterade och som jag nu har tagit bort!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...