Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Installationsproblem med Guitar Hero 3


Grottman

Rekommendera Poster

När jag stoppar i PC-skivan till Guitar Hero 3 i min dator får jag direkt felmeddelandet:

 

"Det går inte att hitta filen C:\Program\Aspyr\Guitar Hero III\GH3.exe. Kontrollera att du angav rätt namn och försök igen. Du kan söka efetr en fil genom att klicka på knappen Start och välja Sök."

 

Jag har haft det installerat förut men har för mig att jag avinstallerat det. Hursomhelst verkar inte alla filer finnas kvar från den gamla installationen så jag förutsatte att spelet var avinstallerat.

I "Lägg till/Ta bort program" hittar jag att spelet fortfarande finns på datorn, men också att det bara är 350 Mb kvar av det. När jag försöker avinstallera spelet får jag felmeddelandet:

 

"Ett allvarligt fel inträffade under installationen."

 

Det fungerar inte heller att reparera installationen. Har sedan sökt och raderat alla filer jag kunnat hitta som har anknytning till spelet men det har inte gjort någon skillnad.

 

Hjälp, någon?

 

Tacksam för svar!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Försök att avinstallera med hjälp avprogrammet "Revo Uninstaller" ett bra program för att avinstallera program som datorns inbyggda via kontrollpanelen inte klarar av.

 

Mv h Lasse

 

[inlägget ändrat 2009-01-17 22:19:44 av LazzeS]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...