Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hur packar man upp ett spel? Försökt i en vecka nu, snälla hjälp!!!


mia2008

Rekommendera Poster

Har laddat ner ett spel som heter Arvet från Rosemond Hill. Jag fick en mds-fil som innehåller några låtar (har lyckats öppna den i Daemontools) och en mdf-fil som innehåller resten av spelet. Gjorde en virituell kopia med hjälp av Daemontools och fick fram en himla massa filer. Har försökt packa upp i Winrar men allt jag lyckats med är att få filerna till en arkivmapp som heter Unpacked. I den ligger nu två filmappar och en masssa andra filer som slutar på bl.a dll, dat, tag, ins och lid. Ligger också några SETUP-filer, readme och uninstall. Hur kommr jag vidare, har hållt på en vecka nu och börjar bli desperat!!! Snälla hjälp!! Mvh Mia

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oooppsss! Skäms ganska rejält nu!!! Har sett så många andra här på forumet som frågat om liknande saker och har fått svar så jag trodde det var ok. Dumt av mig! Kanske är det mitt "straff" att inte kunna packa upp spelet eftersom det är olagligt att ladda ner det... Jaja tar bort filerna nu och köper ett i affären istället! Tack för svaret! /Mia

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du behöver nog egentligen inte skämmas, det är säkert många här som bryter mot den lagen men som sagt diskuterar vi inte "hur gör man?" här inne utan försöker hålla det lite rent och snyggt. :thumbsup:

 

/RN

 

 

[inlägget ändrat 2009-01-04 13:50:14 av RN]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...