Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Kompanjon sökes kunnig


stiopa

Rekommendera Poster

 

Hej,

 

Letar efter någon med erfarenhet från restaurangbranchen, helst en kock för att bli kompanjon till restaurang, möjligtsvis utomlands. Vet inte om den här personen ens finns, gärna lite galen(som jag) och gärna i min ålder(25). Du skall någon gång ha velat starta din egen rörelse och gärna inte vara rädd för att ta risker. Och inte ha något emot att flytta utomlands( möjligtsvis england)

 

Själv skulle jag stå för kunskap om marknaden, då jag har spenderat mycket tid i denna miljö, samt tillvägagångssätt för att omvandla sådana här sådan här planer till verklighet..

 

Vet att detta är en del kriterer, men ändå, alltid värt att testa. Finns du någonstans därute och själv går runt i dessa tankar så är du välkommen att höra av dig. Personkemi av största vikt.

 

Har egentligen en ganska färdig affärsidé och planer som handlar om en mindre slags lunchrestaurang utan utskänkningstillstånd som är förlagd i utlandet, men för att kunna genomföra detta skulle jag behöva sällskap av någon med erfarenhet från restaurang. Allra hellst en passionerad person med stor kunskap och intresse i det du gör.

 

Alla välkomna att höra av sig, med plus för de som är seriösa.. ;)

 

Stephan

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...