Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Speedwaybladet.se


Mr.Anders

Rekommendera Poster

Hur kommer det sig att du hittar en webbsida som du anser vara din egen hemsida (enligt den profil du just skapat)?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlåt Cecilia jag trodde jag kunde skriva speedwaybladet.se trodde inte att det var tvunget att vara min egen sida.

 

Har ändrat nu! Ursäkta för mitt fel.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, då vet jag :)

Även om det såklart inte finns någon anledning att skriva ut eller ange sitt namn i forumet om man inte vill.

 

Dilemmat med anonyma forum är att det lätt blir en massa reklam där medlemmar inte vill göra annat än att marknadsföra en webbplats, tjänst eller produkt. Detta bryter mot reglerna för eforum och många av våra medlemmar reagerar på det.

Men i detta fall så får vi väl tro på ditt ord om att sajten i fråga inte är din och hoppas på att du inte enbart blivit medlem för att marknadsföra den.

 

Hur som helst, välkommen till eforum!

 

/Cluster

------------------------------------------------------

I do not fear computers. I fear the lack of them

--------> http://eforum.kicks-ass.net <---------

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlåt, visst får du skriva in vilken webbsida du vill i profilen. Tyvärr är det så att det är rätt många som kommer till Eforum bara för att göra reklam för sin egen webbsida, för med länkar till sidan så hamnar man bättre till i Google. Jag ber om ursäkt för att jag trodde att det gällde dig också.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...