Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Nya topp-menyn


Cluster

Rekommendera Poster

Ville bara ge en eloge till den/de som tagit fram den nya topp-menyn (för idg.se). Den är mycket snyggare, och framför allt så tar den mindre plats, än den gamla. Bra jobbat :thumbsup:

 

/Cluster

------------------------------------------------------

I do not fear computers. I fear the lack of them

--------> http://eforum.kicks-ass.net <---------

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testa att rensa cachen och ladda om sidan.

Upptäckte att eforum inte gav nog med utrymme för nya menyn och den blev utdragen då man var inloggad.

 

Misstänker att du kallar det felet hoptryckt. Om inte så skicka gärna en screenshot på det till mig då min IE6 inte visar några fel efter jag fixade bredden på eforum.

 

~Johannes

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På min stand-alone IE6 hemma ser det ok ut, så det kommer nog fungera på IE6:an hos kunden också när jag rensat cachen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan bara hålla med föregående talare, även om jag kanske inte tycker att den är "snyggare", men den är mera kompaktare, och gillar sökfunktionen, även om jag inte testat den ännu.

 

Ser för mig likadan ut i både IE6, Opera och Firefox, dom som jag normalt har tillgängliga i maskinen.

 

 

 

//gästen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samt, nu minns jag inte om det var så med förra versionen men det har varit så, att man slipper automatisk pop-up menyer är bara bra.

 

:)

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Kul att ni gillar nya toppmenyn! Jag tycker också att den är mycket, mycket bättre än den förra. Jag tycker att det är lättare att överblicka menyalternativen, och jag gillar att den är diskretare och tar upp mindre plats.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...