Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Joomla templates


Jetmoon

Rekommendera Poster

Tjipp

Efter en mycket intressant diskussion angående webhotel, Iweb m.m. med ett par trevliga personer på Eforum uppfattade jag programmet Joomla som mycket effektivt och bra. Jag bestämde mig helt enkelt att prova det. Sagt och gjort.

 

Nu har jag pillat med webhotel och Joomla ett par timmar. Jag har studerat nybörjarguider och känner att jag kommit igång tillräckligt bra för att starta arbetet.

 

Just nu letar jag efter en proffsig Template som jag kan använda tills jag lärt mig att skapa egna.

 

Vet ni något bra ställe som har gratis och snygga templates så får ni gärna kasta in en länk härunder.

 

Extra användbart är det om ni kan specificera en template som passar in på några grundkrav jag har. Anledning är att det ska bli en karriärssida med seriöst intryck. Hittar ni en template som håller måttet har ni gjort mig mycket lycklig.

 

Min tanke för hemsidan

> Inte för rörig en ren och fin design.

> gärna en template i ljusa färger men fortfarande seriösa

 

Tack på förhand

/Jetmoon

 

[inlägget ändrat 2008-10-06 02:29:18 av Jetmoon]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...

Enkelsidan, jag kan inte se att mallarna på din webbplats uppfyller kravet

Vet ni något bra ställe som har gratis och snygga templates
vilket gör att du ligger på gränsen till att bryta mot Eforums reklamregel.

//eforum.idg.se/Eforumintro.asp#Del8

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Diver Girl

Googla på Joomla templates så får du upp massor med förlag på websidor som erbjuder både gratisvarianter och de som kostar en slant.

 

För bara gratisvarianter: googla free Joomla templates

 

/DiverGirl

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...

Jag erbjuder massor av gratis hemsidemallar för joomla 1.5, så jag tycker nog att mitt inlägg om gratis joomla templates stämmer helt med sanningen. Vissa av mina hemsidemaller kostar ju lite, men flertalet joomla mallar är helt gratis, CSS-mallarna är helt gratis.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlåt :thumbsdown:, jag tryckte bara på "Joomla templates" och fick upp en lista med betalmallar, men nu ser jag att det finns ett särskilt menyval för gratis Joomlamallar.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...

Det är länk till de regler som gäller för Eforum. Forumet flyttades till en annan forumplattform i måndags och numera hittar man reglerna genom att trycka på "Regler" i den grå knappraden som är rätt högt upp på webbsidorna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...