Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Administratör


Frosty

Rekommendera Poster

Hejsan! Använder Vista Home Premium SP1 när jag är inne på http://www.update.microsoft.com och där kan man välja bla anpassad vilket är bra för då får man fler uppdateringar. Men mitt problem är att Du måste vara inloggad som Administratör eller som en användare som är medlem i gruppen (Felnummer: 0x8DDD0002), Har varit inne på microsofts support och följt deras XP guide men det hjälper inte vet ej om det är annorlunda på Vista? Några tips hade varit kanon!!

Tack på förhand!! // Sebbe

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej, jag köpte en vista dator och då skulle jug fixa lite uppdateringar till datorn och gjorde som du gjort, gå in på deras webbsida och kolla men det gick inte, fick samma medelande (jag var administratör).

 

jag googlade lite och kom fram till att vista inte andvänder den sortens uppdaterings sätt, vista uppdateras genom ett litet program och det går inte (eller supportas inte i alla fall) att gå in på deras hemsida och söka efter uppdateringar, andvänd programet windows uppdater (tror jag det heter), sök på startmenyn så hittar du nog det =)

 

[inlägget ändrat 2008-09-07 16:53:46 av gurre g]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aha så då kan man inte anpassa sinna uppdateringar som man kan göra på XP på den hemsidan. Då letar bara windows själv uoodateringar via programmet Windows Update, då hänger jag med! Tackar för så snabbt svar!!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...