Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

I'm baaaa-aaack....


brorsan

Rekommendera Poster

Var några år sen man kikade in på eforum... tappade bort mitt lösen för några år sen men råkade minnas det hux-flux så nu var det dags att logga in igen. Finns det några av de gamla rävarna kvar än? Bosse-i-skogen, Pepino m.fl.? :)

 

Aja, nu är det fredag och dags att hälla upp ölen! Trevlig helg alla gamla och nya medlemmar! ;):thumbsup:

____________________

/brorsan

http://www.brorsan.com

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

Kul att se att gamla Eforumare återvänder igen.

 

Har sett några stycken som gästspelat i några trådar nyligen, men sedan droppat av igen. Förstår inte varför gamla medlemmar lämnar Eforum sådär helt plötsligt. Vore intressant med något svar. Då kanske det kan förbättras så att dom äldre medlemmarna stannar.

 

Annars har jag fått utmärkelsen gammal Eforumräv. Känns smickrande. :-)

 

Aja, nu är det fredag och dags att hälla upp ölen! Trevlig helg alla gamla och nya medlemmar! ;) Tumme upp

 

Jotack, köpte ett flak starköl idag på bolaget. Skål!

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Man kan inte kämpa ihjäl en skugga, den dödar man med ljus."

 

- Sigfrid Siwertz.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan Stefan!

 

Har sett några stycken som gästspelat i några trådar nyligen, men sedan droppat av igen. Förstår inte varför gamla medlemmar lämnar Eforum sådär helt plötsligt. Vore intressant med något svar. Då kanske det kan förbättras så att dom äldre medlemmarna stannar.

 

Jag har varit medlem på detta forum i många år,(sen 1999) och jag har kommit och gått många gånger. Stämningen på forumet har alltid varit trevlig, och jag har försökt att bidra med mina kunskaper samtidigt som jag har fått hjälp med mina egna problem.

 

Det som alltid har stört mej med detta forum är en massa krångel med vanliga användarfunktioner. Det låser sig titt som tätt och man får vänta långa tider på att sidor ska uppdatera sej, och för att inte tala om alla 500-fel som har börjat att dyka upp på sista tiden.

 

Mvh Thomas

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
Det som alltid har stört mej med detta forum är en massa krångel med vanliga användarfunktioner. Det låser sig titt som tätt och man får vänta långa tider på att sidor ska uppdatera sej, och för att inte tala om alla 500-fel som har börjat att dyka upp på sista tiden.

 

Det är fler än du som tycker det är ett stort problem, och som vi tjatar på ansvariga på IDG att åtgärda. Det går sakta framåt och en del har åtgärdats, men dock inte allt som vi önskat oss.

 

Just nu underhålles den här gamla plattformen för att sedan ersättas med en ny när IDG:s utvecklare och ansvariga anser den mogen.

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Man kan inte kämpa ihjäl en skugga, den dödar man med ljus."

 

- Sigfrid Siwertz.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...