Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Nu blir det mer fart i utvecklingen av Eforum


Pontus Jeppsson

Rekommendera Poster

Pontus Jeppsson

Som ni kanske hört tidigare har vi gjort en liten omorganisation på vår it-avdelning. Det betyder att vår tidigare utvecklare Johannes (JoGi) fått andra arbetsuppgifter på IDG. Han ska fokusera helt på java-utveckling, och släpper våra asp-tjänster helt.

 

I hans ställe kommer en herre vid namn Richard Karström (och det tog mig väldigt lång tid innan jag lärde mig att det inte ska vara något l i efternamnet). Richard har jobbat åt IDG ett bra tag, men som konsult. Nu har vi snärjt honom på heltid! :)

 

Richard kommer att ansvara för utvecklingen i Eforum, och de andra tjänster i IDG-nätverket som ligger i asp-miljö (det är en ständigt minskande skara, framför allt är det Eforum och pdf-shoppen som ligger där - våra nya tjänster bygger vi i java).

 

Richard har redan börjat arbeta med Eforum, hans första projekt är att förbättra prestandan, och att fixa buggar. Bland annat utreder han den här buggen: //eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=1060356

 

Omorganisationen innebär att det blir mer fart i utvecklingen på Eforum. Vi kommer att ha mer utvecklingstid att lägga på den här sajten än tidigare, vilket jag tycker känns jättekul!

 

Sen ska både jag och Richard ha semester snart, vilket så klart innebär att det kommer att stanna upp en smula, men i augusti blir det full fart framåt igen!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då får vi hälsa Richard välkommen, och hoppas på ett bra samarbete, och att det blir lite fart på Eforum framöver, vore också kul att se några inlägg här eller en egen tråd från honom :):thumbsup:

 

 

 

//gästen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anjuna Moon
Bland annat utreder han den här buggen

Det uppskattar jag mycket. Ingen stress, bara det såsmåningom löser sig. Jag är bara glad att någon lyssnar på en gammal stofil som jag =)

 

Välkommen Richard! :thumbsup:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...