Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

EM 2008: Rosenberg och Lagerbäck.


mindsleep

Rekommendera Poster

Har just sett Sverige-Spanien med ett par vänner.

 

Kan bara konstatera att:

 

A) Sluta gnäll din tönt Rosenberg....om du vill starta i 11:an så visa NÅGOT på planen. Snacka om medioker kille. Han byts in som ersättare till Zlatan och visar INGET på plan. Såg flertalet situationer då han kunde ha ÅTMINSTONE springa lite efter boll för att sätta press....ne han går och väntar på att han ska bli fri med målvakten...Han ska INTE spela i ett svenskt landslag något mer. Han platsar inte.

 

B) Lagerbäck, snälla....använd huvudet lite. När du ser spelare hänger med huvudet och inte orka spela...BYT....vänta inte tills 4 minuter innan matchen är slut. Lagerbäck är fortfarande en MYCKET överskattad person.

 

För övrigt så spelade svenskarna backarna ett topp spel...utan dem hade det varit större siffror. Kul att Zlatan nätade igen. Han visar form.

 

//MVH Mindsleep

 

I am who i am, you are who you are, i respect that

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja

om Zlatan inte kan spela mot Ryssland tror jag på

Henke + Allbäck i topp

chansning på att de kan leverera igen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar inte så stor roll...sätt in Petter Hansson som forward...han kommer DEFENETIVT göra ett bättre jobb än divan Rosenberg.

 

Nä, jag skojjar inte. Rosenberg vägrar springa om han inte får boll på fötterna....ungefär som en ung Zlatan. Petter springer KOPIÖST mycket....så ni förstår jag har helt rätt i mitt påstående.

 

Jag vill inte se kärringen Rosenberg i gult/blått nått mer....finished...done....three strikes.

 

Vilken sopa...äkta sopa. Gå till dig själv:

 

Lasse vill inte ha dig i startälvan=inte bra för din personliga karriär. När du då får chansen....i svenska landslaget=ohyggligt ovanligt...vad ska du göra då?

 

Skulle du:

A) Skita i allt och alla och bara köra på tills ditt hjärta stannar.

B) Spana in blondinerna på första bänk och hoppas på att "get lucky" efter matchen e slut.

C) "Göra en markus rosenberg"...låtsas vara intresserad...gå mest...som på en promenad kring kungsträdgården (nä, inte så fort)...invänta läge tills jag får bollen på foten och helt fri med målvakt och inse att aftonbladet kommer måla upp dig som sveriges bästa fotbollspelare igenom alla tider (Se Zlatan...någon har glömt Larssons meriter som gör "Pele" avundsjuk).

 

Ok då...aftonbladet är "Se och Hör 2" men expressen är inte heller bättre "Se och hör 3".

 

//MVH Mindsleep

 

I am who i am, you are who you are, i respect that

[inlägget ändrat 2008-06-15 08:20:38 av mindsleep]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Matte i ladan

Hehehe!

Ser att fler än jag vart skogstooookig på den där förb____de primadonnan... Ahhh dommarn! Såg du inte han knuffa mej juuu...

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

 

Tråden flyttad till Avreagera dig!

 

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder> moderator Öppet forum! Ordet är fritt...|

 

"Man kan inte kämpa ihjäl en skugga, den dödar man med ljus."

 

- Sigfrid Siwertz.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Que, jag vet att gumman sitter och kollar något på tvn på kvällarna, är det EM i figurkissning eller vad?

Danne, TOTALT ointresserad....

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Que, jag vet att gumman sitter och kollar något på tvn på kvällarna, är det EM i figurkissning eller vad?

Danne, TOTALT ointresserad....

 

Figurkissning? vad e det? Du är totalt ointresserad av fotboll men din gumma är intresserad? Ok, Omvända könsroller, well...if it works for you....hahaha. Åtminstone vet vi alla här på eforum vem som har byxorna på i din familj...haha...hey i´m not jugding(?)...good luck with that.

 

//MVH Mindsleep

 

I am who i am, you are who you are, i respect that

 

[inlägget ändrat 2008-06-16 04:18:22 av mindsleep]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...