Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

IDG-attacken


Anjuna Moon

Rekommendera Poster

Anjuna Moon

Jag börjar bli väldigt irriterad på de rester av attacker mot min uppkoppling hemma som signaturen TheDevil låg bakom fortfarande drabbar mig. Jag lägger ut hans namn här därför och IDG får ta bort det regelnässigt, men jag vill att den här *** skall få lida lika mkt som han utan anledning låtit mig göra

 

***, heter han och är en självbeskriven svenskhatande ***. Bor i *****, Skåne och har regelbundet anklagat svenska staten för att vara rasister när det i själv verket är lilla resande *** som är en ofelbart antagonist mot alla som försöker tala om hur livet fungerar.

Denna *** inte får träffa sin dotter och då måste han förstöra för precis alla andra, vilket han gjorde senast på eforum.

 

***

 

Du *** i *****, svor att slänga ut mig på diverse forum, nå nu kommer det tillbaka. Tro mig, jag är så jävla less på vad som försigår att jag kommer sänka dig med samma metoder.

 

Du är fantastiskt utnämnd till årets mytoman med din kommentar på din "blogg": - "utnämnd till världens bästa programmerare"

 

Sök hjälp ***!

 

stava till ordet

 

, hur går det? Problem med Telia fortfarande ***?

 

[inlägget ändrat 2008-03-15 00:00:48 av Anjuna Moon]

 

[inlägget ändrat 2008-03-15 00:31:12 av Cecilia]

Ytterligare redigering av moderator

 

[inlägget ändrat 2008-03-15 01:22:01 av //gästen]

 

[inlägget ändrat 2008-03-15 09:46:53 av Cecilia]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anjuna, jag förstår att du är irriterad, eller är det arg?, men tyvärr så går det ju inte att ha kvar din ursprungliga text, även om jag kan hålla med dig i sak.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anjuna Moon
Anjuna, jag förstår att du är irriterad, eller är det arg?, men tyvärr så går det ju inte att ha kvar din ursprungliga text,

Det vet visste och förstod jag Cecilia, inga problem. Det var en ren och skär vendetta när det gäller att sälja ut någon, det erkänner jag.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det något av det som är kvar som du kommer att ångra i morgon så att jag ska redigera mer?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller också med dig i sakfrågan Anjuna även om det är fullt förståeligt att Cecilia redigerade texten (hann dock läsa den i original ;-)). :thumbsup:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser och läser ditt inlägg Anjuna, har haft stora problem med att kunna vara här på forumet ikväll.

Förstår också din ilska över dina ord, men som Cecilia säger, så kan vi inte ha sådana inlägg här, du vet ju som sagt om att då måste vi redigera detta, nu hann Cecilia först, jag har inte kunnat ha någon koll här ikväll tyvärr.

 

Har läst den i sin helhet också, och kan bara hålla med övriga talare här, det strider helt klart mot forumets regler.

 

 

 

// Gästen

 

Sopa alltid rent framför egen dörr

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anjuna Moon
Sakta i backarna mannen

Lugnt - Cecilia har styrt upp, raderat och fått ett ursäktande mail också. (jag ber inte om ursäkt till den vars namn raderades dock)

 

Saken är bara att skiten fortsätter och det är just nu helt omöjligt för mig att komma åt min uppkoppling hemma på det sätt jag behöver från kund. Jag jobbar ofta på ett sätt där jag använder min hemmaserver som testserver från kundens miljö för att jämföra prestandavärden och nu fungerar ju förstås inte det eftersom jag blivit tvungen att låsa i princip varje port hem. Detta tack vare att jag hade oförskämdheten att argumentera mot fel person.,

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anjuna Moon
Är det något av det som är kvar som du kommer att ångra i morgon så att jag ska redigera mer?

 

Jag skriver alltid saker jag ångrar rent "vettigt" men finns det inget olagligt kvar så säger jag som min gamla mellanstadiefröken - Låt stå! =)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anjuna Moon

//gästen, RN, Phenomen och alla andra...

 

Det framgick kanske inte, men jag visste att det inlägget skulle redigeras hårt. Jag bröt ganska rejält, och för en gångs skull faktiskt medvetet, mot reglerna och det var inte av oförsiktighet utan av ren och skär ilska.

 

Jag har via mail bett Cecilia om ursäkt, jag ber dock ingen annan om det.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anjuna, din koppling för din dator till ditt jobb ska du inte koppla till Eforum. Jag förstår att du förstår det så jag undrar varför du nämner det?

 

Det låter som om Eforum påverkar ditt jobb?

 

[inlägget ändrat 2008-03-15 01:32:52 av lizardKng]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anjuna,

 

som nybliven moderator har jag fått den tvivelaktiga egenskapen att läsa orginalinlägget och känner att jag måste kommentera.

 

Jag tycker du har rätt i sak. Jag tycker t o m att man emellanåt måste vara så pass hård i orden som du är.

 

Men, delar är ju som du själv skrivit inte riktigt efter forumets regler.

 

Moment 23 kanske?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anjuna Moon
Moment 23 kanske?

Ville mest bara få uttrycka mig som jag kände mig.

Det kommer inte hända igen på det sättet (om ingen annan stör mitt privatliv på samma vis förstås)

 

Om någon känner sig förorättad dock så skriv -> itm_c2@hotmail.com

så kan jag förklara mig bättre kanske =)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjeena

 

 

 

jag kan inte förstå vad man skall göra en attack mot IDG? den här sidan är ju för F*N den bästa sida som finns!

 

är det inte många som håller med mig

 

 

 

// är det något du vill fråga eller veta så finns jag på

MSN: felix.toftler95@hotmail.com

mail: fille777@gmail.com

ICQ: 418-484-09

och på det här underbara forum!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det inte många som håller med mig

Jovisst, det var ju bara en person som inte gillade Eforum.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...