Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Nya funktioner på eforum?


Anjuna Moon

Rekommendera Poster

Anjuna Moon

Har märkt att min mycket efterlängade funktion att inte guidas in på undertråd när man besvarar inlägg i Senaste inläggen. Tack så väldigt mycket JoGi! :thumbsup:

 

Mindre bra är att jag nyss inte fick skriva ett vanligt inlägg utan att kapsla in delar i LOG. Jag har inte lust att kapsla in ett vanligt inlägg (utan loggar eller kod) i sådana taggar bara för att jag överskrider 1000 tecken. Detta var väl ändå inte det vi kom fram i diskussionen kring nya funktioner, eller?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det enda som händer är väl att det kommer upp en varning, det går alldeles utmärkt att skicka iväg inlägget ändå, så vitt jag har märkt under veckan. När JoGi införde det i början på veckan så frågade han om gränsen på 1000 tecken var bra, jag svarade att jag tyckte den borde höjas till 1500 men att andra gärna fick komma med synpunkter.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anjuna Moon
Det enda som händer är väl att det kommer upp en varning, det går alldeles utmärkt att skicka iväg inlägget ändå,

Jaha, ok, det testade jag inte ens, bara förutsatte att det inte skulle gå =)

Jag tycker gott man kan höja varningen till 1500 iallafall, 1000 tecken fyller jag snabbt med mina debattinlägg ;)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En bra funktion, men tycker också att teckenantalet mycket väl kan höjas till 1500, som Anjuna säger så går det rätt fort att komma upp till 1000 tecken om man skriver som han/vi gör ibland.

 

Jag har också fått varningar om att mitt inlägg är långt och fick rekommendationen att lägga in allt i en log-tagg, nu använde jag log-taggen ändå, brukar göra så vid vissa inlägg, så jag vet inte om man bara kan ignorera denna varning, men enligt dig, så går det tydligen, får testa vid tillfälle.

 

 

 

// Gästen

 

Sopa alltid rent framför egen dörr

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske varningen kan göras om lite.

 

Kanske man kan räkna hur lång tid det tagit att skriva inlägget? Dvs kommer det plötsligt in tusen tecken, eller bara 20 nya rader, så vet man att någon kopierat in text.

 

Bara en tanke

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske man kan räkna hur lång tid det tagit att skriva inlägget?

Det låter lite för avancerat för att jag ska få igenom det. Det blev så här med bara en varning för att det var enkelt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En bra funktion, men tycker också att teckenantalet mycket väl kan höjas till 1500, som Anjuna säger så går det rätt fort att komma upp till 1000 tecken om man skriver som han/vi gör ibland.

Nu har JoGi höjt till 1500 :thumbsup:, det verkar väl vara en bra gräns.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...