Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vill ha svar


Maskrosen

Rekommendera Poster

Jag ställde en fråga om hur man kan säga upp en .com-domän som man inte längre vill ha, i samma fråga kritiserade jag webbhotellet One som behandlat mig illa, (jag har även hör fler som råkat illa ut hos dem).

 

Då jag senare skulle se om någon svarat fanns den inte kvar, skrev då till moderatorn och frågade om de plockat bort min fråga pga min kritik av One. Inget svar. Varför svarar ni inte?

 

När jag försökte skriva in denna fråga i e-forum fick jag svaret: Du har inte rätt att skriva i detta forum.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför svarar ni inte?
Det finns väl olika anledningar till det, jag vet ju inte vilken moderator du har skrivit till, men ofta så får man ju mejl från folk som vill ha privat hjälp i stället för att använda Eforum eller tala om att de har skrivit i Eforum, och om det är mycket sådant så kan ju lätt något mer mejl råka tas bort också.

 

Men som ldt0 påpekar så är inte ditt inlägg borttaget. Det finns gott om trådar i Eforum med kritik av olika webbhotell bland annat One.

 

Du kan se alla dina inlägg genom att t ex välja Mina inlägg i vänsterkolumnen eller trycka på Anv.info under något av dina inlägg.

 

Cecilia - Moderator, men inte för Internet - övrigt eller Webb - allmänt

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

 

Jag är moderator för Internet - övrigt, men skulle aldrig få för mig att skriva att du inte har rätt att skriva i det här forumet.

 

Det är inte jag som fattar dom besluten utan huvudmoderatorerna. Tror inte ens dom skulle svara så. Har du hittat på något och fått en varning och inte lyder, så blir du avstängd härifrån. Det är liksom vad som händer.

 

Känner igen ditt inlägg som jag flyttade till Webb - allmänt, som Idt0 länkar till.

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Man kan inte kämpa ihjäl en skugga, den dödar man med ljus."

 

- Sigfrid Siwertz.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...