Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Qtek 9100 trasig??


dacken1

Rekommendera Poster

Är det någon som har erfarenhet av Qtek 9100. Den bara lag av. Tar jag ur batteriet ett tag så kommer den igång 3 sekunder, men den loggar inte in helt.

Jag tror att batteriet inte är så bra, men jag har kollat att det finns ström i batteriet. Det är samma problem med laddningen, lampan lyser bara efter det jag har tagit ur batteriet ett tag. Kan det vara kortis i batteriet, eller är bara att slänga den.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du gjort en hårdvarureset?? Det är ett sätt att rensa telefonen från samtliga inställningar. Du komemr bli av med allt som sitter i telefonen. Men förvånansvärt många problem kan fixas på detta sett.

 

Oftast räcker det inte med att bara ta ut batteriet. Man måste också trycka på något kryptiskt. Står nog i manualen hur man gör.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret, jag har tagit ur batteriet, och har jag tryckt in något som heter reset, ett litet hål.

en jag misstänker att man resetta på något annat sätt. Jag vet bara in hur, jag har letat mycket på nätet, men inte hittat ännu.

Man får söka vidare, kanske finns det flera som har något förslag.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket skitfel de var, de var batteriet som det var korttis i. De fanns ström, men det var ändå fel på de. Jag köpte ett nytt och det funkar perfekt

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...