Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

MP3-spelare med filsystem som i Windows SÖKES!


^^joj^^

Rekommendera Poster

Hej!

Vet inte var jag skall posta detta inlägg. Nu hamnade det här.

 

Är på jakt efter en mp3-spelare i storleksklass 60gb+ med filsystem som i windows. Bra är om den är någorlunda portabel.

 

Jag vill helt enkelt kunna skapa mappar själv på denna mediaspelare och placera filer så som jag önskar i dessa mappar. INTE LÅSAS till playlists och filstruktur som styrs av mediaspelaren. Sedan vill jag även givetvis kunna spela upp mp3filerna från mp3spelaren.

 

Jag har förgäves försökt hitta en sådan spelare under en tid och vänder mig nu till er läsare av detta forum för tips!!!

 

Tack för all hjälp!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Double Vision

Sådana spelare är tyvärr svåra att hitta idag.

 

iAudio X5 60GB låter som den spelare du letar efter men den tillverkas inte längre utan man får leta på begangnatmarknaden.

 

Ipod 5G (Video) med rockbox är också ett alternativ men de är också på utgående.

www.rockbox.org

 

En del spelare som från början såldes med 40GB hårddisk, som iriver H140 och H340 går att uppdatera med större hårddisk på 60 eller 80GB om man känner för att göra något sådant.

 

Archos säljer en del medispelare med stor hårddisk men hur de fungerar har jag ingen kunskap om.

 

[inlägget ändrat 2007-10-24 21:10:37 av Double Vision]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Tack för ditt svar!

Äger för närvarande en Ipod video gen. 5.

Har du provat Rockbox själv?

Vilka är dina erfarenheter?

 

Sitter just nu och läser manualen.

Det verkar ju helt lysande.

Om jag förstår det rätt så kan jag här skapa mappar så som jag önskar.

 

 

 

[inlägget ändrat 2007-10-24 21:41:46 av ^^joj^^]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Double Vision

Jag tycker rockbox är det bästa som finns när det gäller mp3-spelare och har du en ipod tycker jag definitivt du ska prova. Jag använder rockbox till min iriver H120 och jag har aldrig känt att jag skulle vilja ha något annat. Jag har aldrig provat rockbox på en ipod men det största problemet där är tydligen batteritiden som är sämre än med Apples mjukvara.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...