Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Sökmotor ur funktion


Admini

Rekommendera Poster

Hej

Är det bara jag eller har Ni andra också upptäckt att sökmotorn inte fungerar här på eforum.

Vad man än söker eller när på dygnet, så får man ett enda svar:

Just nu är det många som använder vår sökmotor. Försök igen lite senare.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag eller har Ni andra också upptäckt att sökmotorn inte fungerar här på eforum.

Nejdå, om du använder sökfunktionen så hittar du följande tråd ;)

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?entriesid=990700

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har Idg uttalat sig om detta eller är det bara så här nu...?

Ja, Robert Brännström har förklarat att utvecklingsläget ser lite klämt ut för tillfället.

 

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=978192#978356

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan fortfarande undra om det är någon som verkligen gör något åt allt som inte fungerar, eller om dom bara tillfälligt ser till så eForum håller näsan ovanför vattenytan?

 

 

 

 

 

 

// Gästen

 

Sopa alltid rent framför egen dörr

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoho, nu fungerar söktjänsten igen, med följande resultat när jag försöker hitta en specifik kul tråd från-06

 

"Din sökning genererade 4482 träffar. Vi har därför begränsat din sökning till den senaste månaden."

 

Tack för det nya amatör som tagit över utvecklingen. Direkt ut från KTH eller? ;)

 

Jag itererar att jag gärna hjälper till gratis och då får du, Brännström, kompetens som du inte anar vad min nuvarande arbetsgivare betalar mig för. Men väljer ni att fortsätta i denna linje så kommer tyvärr detta forum försvinna eftersom det är skribenterna och kompetensen som gör eforum och inte ni.

 

Min mailadress är ett klick bort och med detta erbjudande än en gång utlagt (för tredje gången?) kan ni inte skylla på kompetensbrist längre! Jag väntar på antingen förfrågan eller förbättring!!

[inlägget ändrat 2007-10-24 01:38:39 av Anjuna Moon]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaså du Phenomen. Du kom till Eforum redan som ettåring. Se din användarinfo! Eftersom jag inte var med på den tiden vet jag inte om din första mening innebär en kritik av Idgledningen eller av Anjuna och gästen. Vore tacksam om du ville tydliggöra detta.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan bara hålla med Anjuna om att det är Vi som gör eforum. Utan oss hade det inte funnits många nya trådar att kolla i.

Och dem gamla trådarna har ju inte ramlat dit...

Finns där nu resursbrist så varför inte ta hjälp av dem som erbjuder sig, Gratis!

Känslan jag har haft den senaste tiden är att aktiviteten i forumet(dem kanalerna jag ofta besöker) har minskat och det kan ju vara illa nog.

 

Så bestäm Er, vad vill Ni göra med Eforum!?

Och bli gärna mer delaktiga i denna kanal som berör Eforum.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Robert Brännström

Hej Anjuna och tack för ditt erbjudande.

Jag är smärtsamt medveten om att det finns brister och hoppas kunna presentera en lösning inom kort.

Alla bitar är inte helt på plats än - men det kommer.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Robert Brännström

Jag kan bara hålla med - aktiviteten har varit låg sista tiden. Faktiskt för låg. Men jag hoppas kunna presentera en lösning inom kort.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter intressant!

Vad är Era mål med Eforum?

 

Tidigare fanns ju t ex en möjlighet att vinna biobiljetter, tråkigt om det nu missbrukades, men det var lite kul.

Finns kanske andra sätt att göra det "roligare" att lägga sin tid här.

 

Sen är ju stabiliteten en helt egen avdelning att utveckla.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Robert Brännström

Målet är såklart att Eforum ska vara den bästa källan till kunskap och en levande och stark community. Sen är ju Eforum inte "min" eller IDGs tjänst, utan alla engagerade och passionerade Eforum-användares.

Det är ju ni som gör Eforum.

Så vi behöver såklart input från er om vad som är viktigt och kul.

 

Biobiljetter är en jättebra idé av karaktären kul.

 

På buggfix-sidan tror jag vi har ett grepp om vad som behöver fixas. Men punkta gärna ner vad du tycker behöver buggfixas och mejla till mig på robert.brannstrom@idg.se eller posta här i forumet.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...