Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Logg sparad på datorn utan anledning


Gazouille

Rekommendera Poster

Hej! Jag skulle behöva hjälp med en sak som jag inte kan klura ut själv. För ungefär ett år sedan hittade jag en mapp på 'mina dokument' som var sparad precis som en vanlig konversationsblogg från msn. Jag har spelat dator med mina kompisar hemma hos mig några gånger och då delat nätverk. Jag har frågat dem om det var deras konversationsblogg som på nåt sätt råkats spara på min dator. De kände inte till det sa dem, och jag litar på dem. Men jag kan inte sluta tänka på det, så därför skulle jag vara tacksam för svar om ni känner till något liknande som hänt någon, eller kan försöka ge mig en förklaring till hur något som jag inte skrivit kan sparas på min dator? kan också skriva att jag inte delar dator med någon och tiderna för konversationerna är när jag själv varit i huset! Tacksam för svar!!!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att svaret är uppenbart. Hur kan du lita på kompisarna? Konversationsloggar innehåller ju alias, så du kan ju ta reda på vilka alias dina kompisar har.

 

Det verkar vara ett mycket känsligt ämne. Kan det bli en rättslig fråga? Gör en backup av loggen så att dina kompisar inte kan radera den.

 

Sedan kan man ju förlåta också. ;-)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...