Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Fått hem vinst ifrån idg? Inte jag...


Lars_S

Rekommendera Poster

Ja som rubriken säger undrar jag om det verkligen är nån som fått hem en vinst dom vunnit ifrån idg?

 

Jag vann en tävling för 5-6 månader sen och har inte fått mitt pris än.

Det var här jag vann: http://m3tjanster.idg.se/tavling/

Man vill ju inte vara otacksam men dammit det har gått ett bra tag asså...

 

Mailade Andreas Bergsman på idg och han har svarat på ett av flera medelanden, där han förklarade att det kan ta ett tag...

Tycker det har gått ett tag för länge sen...

 

Jag kanske inte är ensam om att inte fått sitt pris?

 

EDIT: Priset jag vann var en blåtandsklocka ifrån SonyEricsson. Då var klockan rätt ny, nu har dom t.o.m. kommit med en ny modell sen dess... Kul...

[inlägget ändrat 2007-08-04 15:07:35 av Lars_S]

[inlägget ändrat 2007-08-04 15:12:19 av Lars_S]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vann en gång en jättefin laserskrivare från Lexmark. Det tog över ett halvår innan jag fick hem vinsten. Det lustiga är att jag inte ens visste att jag vunnit - det var en julrimstävling i decembernumret som jag vann i (utan min vetskap). Det kom sedan ett paket från Lexmark i juli någon gång, eftersom jag inte beställt något så hämtade jag aldrig ut paketet. Då ringde Lexmarks kundtjänst upp och frågade om jag inte skulle ha skrivaren, varpå jag svarade att jag inte beställt någon skrivare. -Nej, det är en vinst från PC för alla, svarade den trevliga damen. Så, jag bad dem skicka skrivaren igen, i september fick jag den till slut...

---

Vissa säger sig ha sett en ängel - jag har haft en i min famn

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag såg av en slump att mitt namn stod med på "vinstlistan" annars hade inte jag heller vetat att jag vunnit.

 

Det skulle ju varit trevligt att fått nått medelande att man vunnit, speciellt för dig som inte hämtade ditt paket för du inte visste om det.

Har ju gått runt ett halvår sen jag vann, tävlingen var i nr 11 2006 så det borde ju vara dags snart då...

 

Tråkigt att det hann komma ut en ny modell för mig bara.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
  • 5 months later...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...