Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

strukturering på aktier i excel


JR

Rekommendera Poster

Har ni tips/exempel på hur ni strukturerat upp era aktier i excel?

 

Som jag förstått det hela kan skatteverket kräva upgifter så gamla som 10år på exempelvis ett genomsnittligt anskaffningsvärde på nån aktie.

Ja vill bara från början nu skapa en stabil grundstruktur i excel för mina aktieaffärer.

Man behöver ju inte ha med allt när man deklarerar sen, men som sagt, om något efterfrågas så vill jag ju kunna ha det till hands.

 

Vad ska man ha med allt? Och ska man ha varje aktie på varsin worksheet eller ny fil osv?

 

Det bästa vore ju om nån ville skicka en .xls-fil med befintlig ram ;P

 

[inlägget ändrat 2007-05-12 18:52:33 av ___JR___]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...