Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hejsan ja har problem att installera ett spel det står hela tiden Skicka inte & skicka fel rapport


addemane

Rekommendera Poster

Hejsan !

 

Jag har problem att installera ett spel som heter Renegade och när jag stoppa i skivan sen kommer det upp Install och m.m sen när jag trycker på Install så kommer det upp en ruta där det står Skicka inte & skicka felrapport och ja har försökt minst 100 ggr men ja vet ej vad det kan vara .

Är det någon som är snäll och kan hjälpa mej med detta fel!?

 

 

 

MVH// Andreas ''aDDE^''

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anjuna Moon

Titta i applikationsloggen i Control Panel->Administrative Tools->Event Viewer och leta på tidslaget då du senast testade. Se om du hittar mer detaljer om det uppstådda felet där, för det är omöjligt för oss att avgöra med så minimalt med info.

Får du inte fart på det är det ju bara att returnera och be att få en ny cd/dvd.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anjuna Moon

Starta det direkt då genom Start->Run (Start->Kör program) med kommandot: eventvwr.msc

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anjuna Moon

Som jag sade, gå in i applikationssektionen (Application) så listas olika händelser i tidsordning till höger. Kontrollera om någon av raderna där matchar den tid och det program du försökte köra. Dubbelklicka och se om det finns några vettiga detaljer i felmeddelandet (felmeddelanden markeras i listan som en röd cirkel med ett vitt kryss i)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...