Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ljudbok till mp3


axet

Rekommendera Poster

Har lånat en bok på biblioteket och 2 cd skivor går inte att konventera till mp3 medan övriga 7 går bra. Filerna är av typ window audio filer och jag har kopierat filerna till datorn men de går inte öppna i vare sig window mediaplayer 10 eller real player. Har tänkt lägga över den på mp3 spelaren sedan.

Kan någon tala om för mig hur jag gör?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får cod fel 1197 när jag söker webbhjälp men det ger inget vad jag förstår. Kan det vara något med codec? Jag är dålig på detta.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har tittat på detta men kommer inte längre och jag är inte så hemma i att gå in och ändra en massa inställningar så jag får nog ge upp kanske.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det är WMA kan du hålla muspekaren över filen i Utforskaren och se data om filen, bl a om den är skyddad.

 

Eftersom vissa codecs hämtas över internet måste du vara uppkopplad.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är en windows media spelningslista för ljud/video som skapas när man i fönstret som öppnas klickar på kopiera till pc. Det är sedan wma filer som kommer upp i media playern men de kan inte spelas. Det kommer ju också först upp ett par bilder kan det vara dessa som ställer till det? Troling handlar det om kopieringsskydd eller något sådan dessutom.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...