Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Kan inte installera Office 2007


atte73

Rekommendera Poster

Jag har testat Office 2007 Beta och skulle till slut installera den skarpa versionen. Jag avinstallerade betaversionen och skuklle sedan installera den skarpa men det gick inte. Jag fick meddelande att alla komponenter från betaversionen först måste avinstalleras. Jag har avinstallerat allt som har med betan att göra men det går ändå inte att installera den nya. Jag har tom. avinstallerat allt extra för XP som gjorde att det närmade sig Vista (skrivbordssöken etc.) Installerar betaversionen några dolda filer eller liknande som jag inte har hittat och tagit bort?

 

Trevligt om någon kunde hjälpa mig. Jag vill helst undvika att formatera om hårddisken eftersom jag har mycket annat på den som jag behöver för mitt arbete.

 

 

/atte73

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack ska du ha. Äntligen gick det. Det var tyvärr ruskigt många steg man behövde gå igenom innan det fungerade.

 

 

 

 

/atte73

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Hallå!

 

Var sparade du registreringsundernycklarna?

Jag får mina som att spara under mina dokument. Får inte ihop 4 a-g riktigt efter manualen. Tacksam för lite hjälp.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det spelar nog ingen roll var någonstans man sparar den exporterade nyckeln. Det sparade är ju bara till för att man ska kunna återställa ifall man tar bort något man inte borde ha tagit bort.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm oki!

Har Himla problem ändå. Har följt manualen KB928218 exakt med det fungerar inte ändå. Installationen börjar med en "pinne" sedan backar allt och jag får felmeddelande. Iof hittar jag inga UninstallString under "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall" som har ngt att göra med Office2007. Kanske kan bero på det? Någon som vet? Har ingen lust att "blåsa" hela datorn för att få in programmet....

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...