Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

MP4 attackerad av virus! (mask)


Lilith_Clandestine

Rekommendera Poster

Lilith_Clandestine

Hej,

min mp4 har attackerats av något virus eller något, vet inte exakt vad det är men det går inte att ta bort och det kopierade sig själv en gång.

Viruset har gömt sig i en musikmapp men den går inte att radera eftersom att det kommer upp en ruta om att filen är skadad och inte går att läsa.

ibland kommer det också upp en ruta om att den inte hittar sökvägen till "ÙXÉMSDOS.S" och därför inte kan radera den. Jag hade många olika mappar med musik förut men har lyckats få bort dem, men viruset är nu gömt i "blutengel mappen". Det går inte att spela någon musik på mp4an och den stänger av sig själv då. När jag kom in i mappen där viruset var förut så var det massa olika filer och mappar och deras namn var på nåt annat språk, med tecken istället för bokstäver. Jag har scannat datorn och den externa filen med panda platinum också men den hittade inget.

Är det någon som vet vad detta är och om det finns någon chans alls att jag kan få bort det?

Det var en väldigt bra MP4 spelare annars så vill gärna försöka fixa den, har 4 gb och kostade bara 800kr, men nu går den inte att få tag på längre.

Så vore jättesnällt om någon kan hjälpa!

 

 

[inlägget ändrat 2007-02-21 14:34:23 av Lilith_Clandestine]

[inlägget ändrat 2007-02-21 15:37:13 av Lilith_Clandestine]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...