Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Kontakta Moderatorer


Cluster

Rekommendera Poster

Borde det inte vara naturligt att man enkelt kan kontakta moderatorerna?

Just nu tänkte jag be Anders N (moderator för Antivirus) att lägga till Cecilias tips för en säkrare dator (ex. i //eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=909326#909772) till Vanliga frågor för "hans" kanal. Problemet är ju att jag inte vet hur jag sa nå honom eller andra moderatorer som inte angett någon epostadress.

 

/Cluster

------------------------------------------------------------

Ditt vetande är värdelöst om inte andra vet att du vet

-----------> http://eforum.kicks-ass.net <------------

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tryck på Anmäl på ett inlägg som ligger i "rätt" forum. I det här fallet t ex inlägget som du tycker ska läggas i Vanliga frågor.

 

Det var en gång på förslag att byta ut Anmäl-texten mot Moderator eller liknande.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det Cecilia skriver är väl enda sättet.

 

Men det är ett rätt märkligt förfarande att man först ska skriva ett publikt inlägg och sedan anmäla sig själv när man vill komma i kontakt med en moderator.

 

Nå, vi får väl se hur det blir efter omstöpningen av Eforum senare i år.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man behöver ju inte skriva något inlägg, det går ju bra att använda vilket inlägg som helst i "rätt" forum.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att de flesta moderatorerna har en publik epost-adress som annars går att använda, titta i moderatorns användarprofil. Just Anders N har viss inte det. Annars är den en väg att gå. Se bara till att specificera noga vad det handlar om.

 

Annars kanske det inte vore helt fel med en specifik möjlighet att skicka allmänna kommentarer till en moderator via ex.v. en knapp eller länk vid moderatorernas namn där de visas ovanför ett forum de har ansvar för.

 

Att anmäla inlägg känns för den oinvigde som något drastiskt, något allvarligt, vilket man kanske drar sig för.

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej iofs, men att anmäla nåt annat inlägg för att kontakta moderator känns om möjligt ÄNNU mer knepigt. Men det är sant, det är ju möjligt att göra så.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...