Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Konstiga ljud från HD?


Fiko

Rekommendera Poster

Tjena, jag kanske e paranoid fas jag har en ny Toshiba och har stött på några problem (om man nu kan kalla det)

 

Datorn är ny och har dessa anmärkningar

- Datorn blir varm runt mus rutan och mitten av tangentbordet, lite vid handledstöden också

-själva tangent bordet låter när man skriver på det typ som om det 'r något plastigt under, detta uppstår när man trycker lite för hårt på tangenterna, (jag vet det är larvigt) speciellt på det yttre knapparna men inte på det mittersta.

-fläkten går i gång hela tiden tillockmed när jag startar internet explorer bara.

-Hårdisken låter det vet jag men när datorn inte gör något alls så låter det klick klick, på min gamla datorn en gång efter att jag hade tappat den på golvet så började skumma ljud komma från hd och datorn haka upp sig, inga sånna ljud fast små klick klick ljud...

 

MVH

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Ja Codler, det är väl ganska troligt att det är en bärbar när frågan ligger i forumet Bärbara datorer och det står om en musruta.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja Codler, det är väl ganska troligt att det är en bärbar när frågan ligger i forumet Bärbara datorer och det står om en musruta.

 

oj då

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...