hejåhå Posted September 5, 2000 Share Posted September 5, 2000 hej need for speed porche funkade utmärkt på min win2k burk tills jag installerade service pack 1 då slutade det att fungera.med felmeddelandet att jag saknar direct x 7a .fan vad skumt är det någon som har råkat ut för samma sak??????och vet hur man fixar problemet??????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
duocom Posted September 5, 2000 Share Posted September 5, 2000 Har du testat att installera om DirectX 7,0 i din dator? /niklas Link to comment Share on other sites More sharing options...
hejåhå Posted September 5, 2000 Author Share Posted September 5, 2000 går det på win2k??????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pt96hni Posted September 5, 2000 Share Posted September 5, 2000 Kombinationen Need for Speed Porsche + Win2k (eng) + sp1 fungerar för mig. /Håkan Link to comment Share on other sites More sharing options...
hejåhå Posted September 5, 2000 Author Share Posted September 5, 2000 det roliga är att för mig funkar det med på win2k sp1 engelska versionen men inte den svenska.ganska komiskt igentligen fast å andra sidan funkar inte ett flyg spel jag har på den engelska versionen men hur bra som helst på den svenska.microsoft blir man nog alldrig kloka på :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
duocom Posted September 5, 2000 Share Posted September 5, 2000 skall gå Link to comment Share on other sites More sharing options...
hejåhå Posted September 6, 2000 Author Share Posted September 6, 2000 jo men hur????????(tipset att installera om direct x) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.