Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vanligt problem med skruv... MSN


ShadowWalker

Rekommendera Poster

ShadowWalker

Bakgrundsfakta:

 

För ett litet tag sedan skaffade jag trådlöst bredband (D-Link), och i samband med detta så fick jag in några former utav Maleware sam en Startside kapning, som jag visserligen lyckades få bort via diverse antivirus och Anti-Spyware program, men i samma veva uppgraderade jag ifrån Messenger till Windows Live Messenger

Det är här själva problemet kommer in...

 

 

FELET MED TWIST:

 

MSN eller Windows Live Messenger (Har provat att avinstallerat och installerat om båda om och om igen) installeras utan problem på datorn, och den lilla fula gubben dvs ikonen finns i aktivitgetsfältet, så långt bra.

 

MEN...

 

Så fort jag antingen dubbelklickar på Ikonen eller klickar på något av alternativen i listan (typ Öppna Messenger, eller Logga In) så FÖRSVINNER IKONEN!!!?!!! och inget som helst fönster öppnar sig... inga loggar så vitt jag kan se ändrar sig heller...

 

Så snälla HJÄLP! mig...

 

 

Åtgärder jag redan försökt (mer än en gång):

 

Avinstallerat och Installerat igen...

Flusha Cashen på cookies och tempfiler mm.

kollat upp brandväggs konfigureringar så att Messenger och Windows messenger är tillåtna (Windows och Web messenger funkar för övrigt)

Kört Antivirus och Antispyware program flera gånger om...

 

Vet inte mer själv och deras egen suppor verkar inte heller kunna hjälpa så... Please om någon vet så tala om det för mig, det är viktigt för mig att ha MSN via mitt Tecknaryrke att kunna visa upp små bilder skicka småfiler osv och MSN passar då utmärkt..

 

Tackar på förhand //ShadowWalker Alias PlusS

 

[inlägget ändrat 2006-07-20 16:32:26 av ShadowWalker]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ShadowWalker

kom igen nu.. HJÄÄÄÄÄÄÄLP!

[inlägget ändrat 2006-08-10 17:42:24 av ShadowWalker]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...