Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Schyst MP3-spelare! :)


Banankaka

Rekommendera Poster

Tja tja!

Har hittat en riktigt schyst MP3-spelare som jag köpte för bara någon dag sedan hos Gametronics. Märket är för mig ganska okänt, men jag blev mäkta imponerad när jag fått hem den och kört igång. Riktigt schyst ljud och bra bild i videosnuttarna på denna MP4-spelare från Avanze! Osäker på batteritiden, men hittills har jag spelat ungefär fyra timmar musik och kanske 20 minuter video utan att vara nära låg batterinivå. Helt klart värd ett köp :)

 

http://www.gametronics.se/ShowProduct.aspx?prodid=1536&cat=166

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar helt OK om den håller vad den lovar. MEN... är det du som säljer den eller???? Luktar reklamkupp lång väg om ditt inlägg... fy dig...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det är inte jag som säljer den. Om du nu måste veta var jag kommer ifrån så är jag chefredaktör på Retry.se. Hade bara vägarna förbi deras sida, köpte produkten och delade med mig av mina åsikter. Om du fann det stötande får jag beklaga.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jättebra med tips =)

Funderar lite på att köpa en ny spelare till gumman.

Stort tack!

 

semi-ot: Visst kan det verka som en reklamkupp med tanke på att Banankaka reggade sig samma dag han/hon skrev inlägget.

 

Nåja, jag tackar ändå för tipset :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jo, lite märkligt ser det kanske ut, kan tänkas... Men jag lever i tron att om jag delar med mig av mina åsikter och gör goda gärningar så kommer jag få bo i Elvis Presleys sommarstuga med tjejen när jag kolat om 150 år och är "up there".

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK, fair cop! Välkommen i klubben dårå, och hoppas det dröjer innan du hamnar i Graceland Light.

 

Spelaren i sig verkar det inte vara nåt fel på, jag skulle tvärtom gärna ha en själv.

 

[inlägget ändrat 2006-06-27 16:32:10 av j_n]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mkt intressant, sitter just och funderar vilken mp3-spelare mitt nästa inköp skall vara. Denna VERKAR iaf vara ett hyffsat prisvärt och nice alternativ. Blir dock alltid lite nervös när märken man aldrig hör talas om dyker upp.

 

Vad är det för sorts video-snuttar man kan spela upp?(t.ex ett vanligt .Avi-avsnitt av simpsons?)

Hur är de medföljande hörlurarna?

Tjohej

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stefan wind

Så det var inte du då som skrev och gjorde reklam för denna spelare i Priceunners forum för ngn vecka sedan och sedermera fick tråden bortrensad?

Eller?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

InterNettan

Hallå alla..

Har gett mig ut i mp3/media-spelardjungeln för att hitta nåt som passar mig.

 

För tillfället är jag ganska sugen på iriver e10 6GB. Lång batteritid, bra pris och ok med utrymme.. Även Sandisk sansa e250 är lite intressant.

 

Det som jag saknar är dock nåt typ av tv-outhål. Är inte så intresserad av att kolla på film på själva apparaten men det kan vara kul att bara behöva ta med sig en sladd till vänninorna om man ska kolla på nåt.

 

Iofs, ska man köra på spelare inriktade på just 'media' blir det väl sådana med större diskar. Det dumma med hårddiskbaserade spelare är ju att batteritiden blir ganska mycket kortare.

 

Förövrigt tycker jag det verkar jävligt dumt att bara kunna ladda batteriet via usb/datorn! Den har man väl sällan med sig när man är ute å reser och lyssnar på musik..?

 

Nån som har några bra tips?

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, stefan, det var inte jag. Möjligt att någon av dem kanske skrev det inlägget, det har jag ingen aning om, men jag jobbar inte där och vet inget om det. Plus att jag inte skriver på Pricerunners forum heller.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev nu ytterst sugen på iriver e10 6GB....

Vet inte om jag har råd egentligen men oj vad det lutar åt den...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...