Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

skumma mail i min inbox


Betsla

Rekommendera Poster

Nu några dagar så har jag fått massa "Delivery Status Notification (Failure)" till min inbox. Det är på mail som jag inte har försökt skicka...

 

Ska se om jag lyckas skicka med en skärmdump så att ni kan titta på eländet, det kommer ca 15 per dag...

 

[bild bifogad 2006-06-21 21:45:25 av Betsla]

843189_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det verkar ju skickas ut mail från min adress som jag inte vet om?! Dessutom med bifogade filer... har inte en tanke på att öppna dem så jag vet inte vad de innehåller.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ju inte sett dina mail men så ser det i alla fall ut här också. Jag har till och med lyckats skicka (som det ser ut som) massvis med skumma mail när jag varit borta en längre tid och allt i datorväg har varit avstängt.

 

Jag kan ju inte svära på att det är så i ditt fall, det kanske är nåt "skräp" du fått som skickar mailen, det är ju en annan möjlighet.

[inlägget ändrat 2006-06-21 22:17:50 av lizardKng]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har aldrig brytt dig om att kolla vad det kan vara för nåt? Har sökt lite på nätet, men inte hittat nåt om just det här. Det kan ju inte vara bara du och jag som är utsatta... :-D

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom mailen dimper ner fastän min dator är avslagen och innehållet i övrigt ser ut som spam enligt standardformulär 1a så nöjer jag mig med att SpamAssassin stoppar dem i serverns spamkorg.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...