Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

nykomling


Dr. Deo

Rekommendera Poster

jag håller inte med petra jag tycker att man ska få skriva vad man vill som t ex att Mac suger fett och alla som håller på mac skulle kunna ta och dö eller skaffa sig ett nytt liv kanske självklart då med en pc.

 

jag håller starkt på pc. man ska inte heller försöka förneka att detta faktiskt är ett stort datorkrig och alla har rätt att yttra sig hur de vill.

 

så jag skulle bara vilja säga: MAC SUGER FETT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lasse, det är helt ok att du tycker att Mac suger och att PC är det bästa som finns. Men om du börjar kalla mig idiot eller mindre intelligent för mitt val av dator så tycker jag att det är dåliga argument.

 

Jag kan ta "Mac suger fett" eftersom jag är övertygad om att mitt val av dator är bra... jag kan till och med argumentera varför jag tycker bättre om Mac än PC. Men jag häver inte ur mig en massa otrevliga kommentarer mot PC-ägare bara för att de inte ser saker och ting som jag. Det vore väldigt förmätet av mig och det skulle sänka mina argument.

 

Så du får gärna tycka att PC är bäst... men kalla inte Mac-ägare, Linux-älskare eller andra som gillar andra plattformar idioter, det tillför inte debatten något.

 

 

/Petra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ordet idiot betyder egentligen "att inte bry sej". Det är grekiska och användes ursprungligen om folk som inte brydde sej om politik. Lite har man lärt i skolan iaf...

 

Mvh CH

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan man hålla på en monopol-plattform? Trist... fram för minoriteter!

 

/Weyland - idiot.

 

Amiga! Eh.. Atari!..eh.. um.. BeBoxar für alle! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BUUU, Carl Hult,

 

Idiot betyder i svenska språket en mindre bemedlad person, intelligensmässigt, dumbom, svårartad nedsättning av IQ, etc.

 

Vad det betyder på grekiska behöver "man inte bry sig om". Var jag idiotisk nu?

 

Håller med Petra att sådana tillmälen INTE hör hemma här.

 

Mr Karbas

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...