Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Kan inte "Dela" med Photoshop Elements 3


svehwa

Rekommendera Poster

Numera kan jag inte "Dela" med mig av bilder med e-post med Photoshop Elemenst 3. När jag försöker "bifoga som vanligt" så står det numera som det är till mig själv och ingen avsändare. JAG ska ju vara avsändare och så ska ju den förprogramerade e-postadressen synas som mottagare.

Kan inte se att jag gjort några ändringar! Alternativet "Skicka" finns dock inte nu. Någon som råkat ut för detta och kan hjälpa mig?/Mvh Sven

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Jag vet inte vad du menar med "bifoga som vanligt".

 

Vilket epostprogram använder du, till att börja med?

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du kan programmet Photoshop Elements 3 och vet hur man gör när man "Delar" sina kort med e-post så är det det jag menar "bifogar som vanligt". Kanske lite dumt skrivit av mig. Jag använder Outlook Express som ett av de alternativ som man kan välja. Har mig veterligen inte gjort någon ändring. Nu säger dessutom min svåger att samma fenom har han numera med Elements 3. Märkligt!

 

[inlägget ändrat 2006-04-18 19:22:26 av svehwa]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen

Jag använder inte Photoshop elements så därför förstod jag inte, men det är väl via epostprogrammet du skickar dina bilder?

 

Man kan ju ofta göra saker på olika sätt.

 

Du kan börja från OE, Nytt meddelande och välja Infogamenyn, sen Bifogad fil och så bläddrar du fram rätt fil.

 

Man kan även gå via Utforskaren och högerklicka på filen, välj skicka till epost..

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för ditt försök att hjälpa mig men det är inte det jag är ute efter som du förklarar, det fungerar. Ja, det fungerar till viss del även med Elements 3 men inte som det ska normalt. Det är det som jag vill ha hjälp med. Tack och hej!/Sven

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
Richard Garner

Dear Sven,

 

We also have had this problem and have discovered the solution: it is caused by a security update to Outlook Express from the 16th April, and removing this update cures the problem. To remove this update, do as follows:

 

1) From the Start menu choose "Kontrollpanelen"

2) Choose "Lagg till eller ta bort program"

3) Tick the box "Visa uppdateringar" at the top

4) Scroll down to "Windows XP - Programvaruuppdateringar"

and look for "Säkerhetsuppdatering för Windows XP (KB911567)"

5) Click on "Ta bort" and then click through the remaining dialog boxes. It will probably tell you that if you remove this update, various other programs may not function correctly, and ask if you want to continue. You can safely say yes to this.

 

After rebooting it should work as before!

 

All the best,

 

Richard

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...