Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Flash för nybörjare


slezzen

Rekommendera Poster

hallå..jag är ny på flash så jag skulle vara jättetacksam om någon kunde vara snäll och skicka antingen länkar eller en bok till mig.! ni kan göra detta på johanwestdahl@gmail.com

 

Tack på förhand

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Micke_skane

Ja, efter att gjort en sökning på google på följande:

+flash +Actionscript +tutorials

fick jag fram en hel del länkar.

 

Eller du vill ha en bok jag köpt för 600:- ?

Tror inte många här vill ge dig en bok bara sådär :)

Passa på att köp en nu på bokrean, om den fortfarande är igång.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

någon kanske har en så kallad bok på sin dator och kanske ville vara hygglig att ge ut den! men du verkar vara av typen som inte vill ge bort saker.!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anjuna Moon

Det är väl bara att tanka själv. Finns massor via dc++ eller bittorrents

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

E-böcker (VARNING FASLIGT OLAGLIGT):

http://thepiratebay.org/search.php?q=flash&other=on

 

Massa flashtutorials:

http://kirupa.com/

 

[allmän fundering]

Varför vill allt som oftast frågeställare här på forumet att folk ska kontakta dem via mail, im och liknande med svar på deras frågor när det är så uppenbart mycket vettigare att hålla det offentligt så alla kan ta del?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anjuna Moon
Varför vill allt som oftast frågeställare här på forumet att folk ska kontakta dem via mail, im och liknande med svar på deras frågor när det är så uppenbart mycket vettigare att hålla det offentligt så alla kan ta del?

I det här fallet var det ganska uppenbart att frågeställaren vill att någon annan gör skitgörat och tankar olagligheter för att sedan maila det till honom. (Freeloader är väl ett lämpligt uttryck här)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Micke_skane
men du verkar vara av typen som inte vill ge bort saker.!

För det första så frågade du på ett sånt sätt så att man kunde uppfatta att du ville ha en riktig bok, vilket verkade lite märkligt.

 

För det andra så tog jag mig mödan att göra en sökning åt dig på Google efter länkar och gav dig sökorden som skulle ge dig fler länkar än vad du antagligen orkar gå igenom.

 

För det tredje så dra inga sådana slutsatser då du inte har en aning om hur jag är som person, du kan hamna rätt snett vilket du gjorde denna gången.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...