Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Media player 10


hkan

Rekommendera Poster

Har fått ett problem med media player 10 som inte vill visa sig i normalt fönster. Jag kan starta den, men då den öppnar far den iväg utanför skärmen uppe i högra hörnet. Minispelaren i aktivitetsfältet fungerar, men då jag väljer återställ så åker den iväg utanför skärmen. Har prövat att installera om men den svarar bara att senaste mediaplayer´n används. Hoppas att någon har svar på mitt problem.

Hkan

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TRYCK Alt-A tryck piltangenten ett steg åt vänster när menyn poppar upp. ett steg ner på menyn = återställ fönster tryck enter så borde den återgå till standardläget.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu prövat att hålla ner tangenter som du säger men det händer inget istället verkar det som att programmet inte ens öppnar. Men det är igång enligt aktivitetshanteraren, får nog leva med problemet till omformatering.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur mycket av programmet ser du i återställt läge, ena hörnet, inget alls eller kommer du inte åt någon list, kant

På vissa skärmar kan man temporärt bredda bilden för att komma åt sådant som ligger utanför eller höja upplösningen på skärmkortet men du måste hålla dig inom intervallen som de tål. Då kan man komma åt det som farit iväg "utanför" bilden. Vissa skärmar kan man sträcka ut bilden på och förskjuta i sidled. Annars vet jag inte. Har råkat ut för det själv men då räckte det att använda tangetbordskommandona.

Milla

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...