Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

DVD Shrink 43


Globetrotter71

Rekommendera Poster

Globetrotter71

Är det någon som vet var jag kan få tag på den svenska versionen av DVD Shrink 43 och en lätt överskådlig förklaring av hur programmet funkar på svenska om det finns....

 

Tackar på förhand

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men kom igen nu, du har ju redan fått ett svar... :thumbsdown:

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=783780

 

/Cluster

------------------------------------------------------------

Ditt vetande är värdelöst om inte andra vet att du vet

-----------> http://eforum.kicks-ass.net <------------

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Globetrotter71

Till Cluster

 

Jag vet att jag har fått ett svar skulle göra en ändring men lyckades göra fel.... alla är inte lika perfekta som du och kunniga. Eftersom du är så duktig så kanske du kan hjälpa mig att ta bort detta inlägg.

 

Mvh

 

Tommy

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har två knappar under ditt inlägg du kan tillgå, Redigera för att ändra innehållet, eller Anmäl som du kan använda för att skicka ett meddelande till moderator, där du kan be om borttag.

 

[inlägget ändrat 2005-12-15 08:12:32 av Anjuna Moon]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

programmet är ju busenkelt!

 

först "open disc" , låt den analysera.

 

Sen välja "full disc" (skapar exakt kopia av skivan fast med nedsatt kvalité för att passa in på 4,7 GB DVD-R)

ELLER

 

"Re author" (låter dig välja vad som ska finnas med jag föredrar denna för det blir bättre kvalité om man bara tar huvudfilmen och skippar allt bonus material)

 

 

om du valde "full disc" är det bara och trycka på "Backup", välj sedan om du vill ha det utbränt direkt eller som ISO fil på hårddisken.

 

valde du "re-author":

 

Tryck "DVD browser", hitta titlen "main movie" och dra över den till DVD skivan till höger. Dra över annat som du kanske vill ha med. Välj sedan "main movie" som du precis drog över till skivan, tryck "compression settings" markera bort ljudspår du inte tänker använda, eventuellt också "subpictures" (subtitles) som du inte vill ha med. Tryck "backup".

 

 

Väldigt enkelt procedure, full DVD backup på bara några klick.

 

Allt Kapisch :) ?

 

/

 

Ö - No man is and island

 

[inlägget ändrat 2005-12-15 08:14:53 av Ö .]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla kan göra fel, t.o.m jag! Vill minnas att jag gjorde fel någon gång på 80-talet ;)

Men hur duktig jag än är eller inte är så kan jag inte ta bort eller ändra någon annans inlägg. Som Anjuna säger så kan du själv ändra genom att klicka på knappen redigera (förutsatt att ingen hunnit skriva ett svar). Du kan, precis som jag gjorde, även klicka på knappen Anmäl och informera moderatorn om att du vill få inlägget ändrat/borttaget.

 

Nåja, huvudsaken är att du fått något svar som kan leda dig i rätt riktning i din ursprungliga frågeställning.

 

/Cluster

------------------------------------------------------------

Ditt vetande är värdelöst om inte andra vet att du vet

-----------> http://eforum.kicks-ass.net <------------

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där lät så enkelt, Ö., att jag måste ta o prova programmet. Inte för att jag har någon användning för det (just nu iaf)..

Poäng utdelat för utmärkt beskrivning :)

 

[inlägget ändrat 2005-12-15 08:55:39 av Leon_]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
Globetrotter71 skrev:

Till Cluster

 

Jag vet att jag har fått ett svar skulle göra en ändring men lyckades göra fel.... alla är inte lika perfekta som du och kunniga. Eftersom du är så duktig så kanske du kan hjälpa mig att ta bort detta inlägg.

 

Det är borttaget nu!

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder> moderator Gratisprogram (freeware)|

 

"Vad händer om du blir halvt ihjälskrämd, två gånger?"

 

- Steven Wright

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...