Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Cookies på ny plats


andreas30

Rekommendera Poster

Hej!

 

När jag idag skannade min dator med Ad-Aware så noterade jag att cookies har börjat sparas i en helt ny mapp som ligger i sökvägen

 

C:\Documents and Settings\Anvnamn\Lokala inställningar\Temp\Cookies

 

Denna mapp har skapats för bara 5 dagar sedan. Tidigare låg alla cookies i mappen.

 

C:\Documents and Settings\Anvnamn\Cookies

 

Denna mapp skapades samtidigt som XP installerades, vilket var ett halvår sedan.

 

Är det någon annan som har cookies-mappen i den sökväg jag angav först ovan? Tycker själv att det är lite märkligt att lagringsplatsen för cookies plötsligt bytt plats. Är det något skumt i görningen?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

andreas30 skrev:

 

Är det någon annan som har cookies-mappen i den sökväg jag angav först ovan?

Ligger inte en Cookies-mapp kvar på den ursprungliga platsen, som skapades vid installationen?

Så är det för mig då jag någon gång av okänd anledning också fått en Cookies-mapp i Temp-mappen, alltså två Cookies-mappar. Denna mapp har jag bara raderat och allt var som ursprungligen, dvs Cookies-mappen i C:\Documents and Settings\Anvnamn\Cookies.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ligger inte en Cookies-mapp kvar på den ursprungliga platsen, som skapades vid installationen?

Så är det för mig då jag någon gång av okänd anledning också fått en Cookies-mapp i Temp-mappen, alltså två Cookies-mappar.

 

Jo, det gör det. Det är nog alltså bara någon tillfällighet att det hamnat en cookies-mapp under temp också. Jag har också raderat den nu. Jag blev bara lite förvånad när Ad-Aware plötsligt hittade cookies på två olika ställen, vilket jag aldrig hade sett förut.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...