Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Sökes: Webbprogrammerare (vikariat), Stockholm


Valter K

Rekommendera Poster

Varumärkesutvecklingsbyrån Grow i Stockholm söker webbprogrammerare under perioden 1:a januari till 31:a augusti -06. Du kommer att jobba i ett team tillsammans med projektledare, formgivare/AD och flashutvecklare.

 

Ditt jobb blir att utifrån projektplan och i samarbete med övriga i projektgruppen ta fram webbstruktur och sköta allt kodnings- och skriptarbete till webbprojekt. Du kommer att jobba tätt tillsammans med vår Flash-utvecklare.

 

Vi ser att du tidigare har jobbat på webb-, reklambyrå eller dyl, och utan problem hanterar XHTML (HTML, CSS, Javascript, XML etc) och PHP/MySQL. Grundläggande Flash/actionscript-kunskaper är också ett krav. Apache-, UNIX- och perl-kunskaper är meriterande.

 

Dina personliga egenskaper är ett gott socialt handlag och att du är beredd att hugga in där det behövs.

 

Marknadsmässig lön utgår.

 

Om det låter intressant, hör av dig till valter.karlsson@growpartners.com senast den sista november -05.

 

mvh

/Valter Karlsson

Grow

www.growpartners.com

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Marknadsmässig lön utgår.

 

Sorry...kunde inte hålla mig.

 

*känner mig som en språkpolis*

 

-> Ge mej sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra. Mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...