Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

MSN-Messenger


Naskoviten

Rekommendera Poster

Hej !

Kan någon hjälpa mig ? Jag har Windows proff,(XP) försöker ladda ner MSN-messenger men får till svar att den ej finns .Bör uppdatera .

Har tagit bort M-anti-Spaywer,vad är det jag har glömt?

Tacksam för hjälp :thumbsup:

/Naskoviten

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyttar tråden till forumet för Chattprogram (ICQ, Messenger...).

 

Cecilia - Moderator för Programmering, Övrigt

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej !

Ja ,det är MSN-messenger 7,5 som ej går att ladda ner.Svarar bara att jag ej har XP och bör uppdatera till nyare eller uppdatera webbläsaren?

Är det bara den svenska som detta händer på?:thumbsdown:

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och du har XP?

Har du laddat ner MSN Messenger för samma språk som språket i din Windows XP?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Jag har försökt ladda ner MSN-messenger 7,5 på svenska .Har WindoXP Professional 2002 på svenska.Då får jag svar att jag ej har rätt uppdaterat.( Har SP2a:an) eller uppdatera Webbläsaren får jag till svar.Vad 17 kan det vara som spärrar?Enligt vad som står på MSNsidan så ska man koppla bort antispamfillter (tagit bort Microsofts antispam).Finns det något mer ?

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anneli Hultberg

Har du någon version av Msn istallerat? 7.0, 6.2??

 

Jag sitter på samma (svenskt xp pro 2002 med svenskt msn 7.5 installerat) och det funkar jättebra.

 

Edit:

Jag hade endast den medföljande msn versionen (4.något?) och laddade ner msn 7.5 och installerade. Tog inte ens bort den gamla versionen.

 

[inlägget ändrat 2005-10-24 16:03:50 av Anneli Hultberg]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har haft 7,5 messenger på svenska instalarat tidigare men utav någon annledning så tog jag bort den.Men vid ominstalation så kom det här.Vid instalation tidigare så kommer jag ihåg att jag fick samma problem ,men jag har glömt hur jag bar mig åt då.Innan jag instalerade 7,5 hade jag 7,0 beta

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej ni som svarat på mitt nödrop om HJÄLP.

Jag tackar för erat intresse . Har själv lyckas lösa det.Körde den Engelska sen den svenska på DÅ lyckades ALLT.Nu verkar det funka alldeles utmärkt.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...