Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Maxtor support


Cechise

Rekommendera Poster

Har inget att klaga på så jag kanske inte borde skriva överhuvudtaget men jag är så jäkla nöjd med Maxtors support.

 

Upptäckte för ett tag sen genom deras diagnostikprogram att min hårddisk som jag haft i 2 år "is failing" som det stod. Ut fick jag en felkod som jag tog med mig till deras sida. Där var det bara att fylla i serienummer och felkod.

Nu ungefär en vecka senare har jag fått en ny hårddisk (både nyare modell och mer utrymme) och har 30 dagar på mig att skicka tillbaka den gamla. Alltså gott om tid att föra över allt till den nya.

 

Riktigt lätt och smärtfritt. Heja maxtor :thumbsup:

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevligt att höra, jag har en Maxtor i FTP:n och den håller på att stilla somna in.

-nisse

I don´t have a solution;

but I do admire the problem.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cechise skrev:

Har inget att klaga på så jag kanske inte borde skriva överhuvudtaget men jag är så jäkla nöjd med Maxtors support.

 

Jo, det är klart du skall skriva om positiva upplevelser som konsument!

Poäng utdelat som tack för glädjen att få läsa något positivt (efter en ½-timmes läsning av piratkopierings-kommentarer på idg.se...)

:thumbsup:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inget att klaga på så jag kanske inte borde skriva överhuvudtaget men jag är så jäkla nöjd med Maxtors support.

 

Som cecilia säger. Det är nyttigt att höra om positiva saker också. Jag t.ex. visste inte att det kunde vara så enkelt att få det fixat direkt med tillverkaren. Trodde att man skulle få bråka med butiken man köpte det ifrån (måste erkänna att jag inte har många kvitton sparade :/ )

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jisses, vete halen hur det där gick till :) Måste läst nåt av dig innan jag skrev :)

 

Som Leon_ säger, ska det ju naturligtvis vara. Sorry.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, nej Pentti H. Naturligtvis visade du nyss prov på din framtidssiande sida - du visste helt enkelt att Cecilia skulle göra det där inlägget.

 

Att bli förväxlad med Cecilia tar jag som en komplimang - hon verkar ju kunna allt om allt. Vad bättre är att hon aldrig verkar tveka att dela med sig av sin kunskap :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hon verkar ju kunna allt om allt.

Tyvärr långt från sanningen. Men jag har lärt mig väldigt mycket på det här året i Eforum.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...