Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Mac kan dra åt helvete!


manlix

Rekommendera Poster

Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!Mac är skit!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

John Eriksson

Moget...

det är egentligen ganska intressant vilka de tre första orden en liten unge lär sig...

"Mac, "skit" och "är"...

måste bero på att Mac är nåt speciellt, eftersom det är det första ordet man lär sig... sen kommer väl reaktionen på PC=skit

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Johan T, du är inte ensam om ditt förnamn. Intelligensreserven som startade denna tråd heter samma sak. Så du behöver inte ta åt dig så förbannat.

 

/mh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
  • 2 months later...

Antingen behöver du besöka en psykiater eller bli inlagd på något sinnesjukhus! För vad du står och säger är inte sant. Jag skulle kunna räkna upp mer än 500 anledningar varför Mac är bättre än Pc men du skulle du få ont i ögonen av läsandet, så jag räknar endast upp 10:

 

1. Macens senaste system Mac OS 8.6 är det mest stabilaste och användarvänligaste, snabbaste, snyggaste(m.m)operativsystemet som finns på marknaden i dag.

2. När jag installerade Microsoft Internet Explorer 5.0 på Pcn därhemma(en Compaq Pentium II 300MHz)så tog det en hel kvart. Men när jag installerade motsvarande mac-versionen 4.5 på min gamla slöa mac(en Power Macintosh 4400/200 med 200MHz 603ev)så tog det 5 sekunder, fastän datorn är tre generationer efter.

3. När man skall koppla en extern enhet(t ex en hårdisk) till en pc, så måste man hålla på och gräva i hårdvaran.Men som vanligt till Mac, så behöver man bara ta enheten och koppla en scussi-sladd(SCSI)mellan enheten och datorn och så var det klart, med drivrutinen installerad och allt.

4. Alla spel som kommer till Mac efter att dom kom till pc är ofta mycket mer välgjorda.

5. De flesta coola hackers i USa använder Mac. Det är mycket vanligt att man använder Mac i filmer också. Två exempel är Jurassic Park och The Net med sandra bullock.

6. nFöretaget, Apple som tillverkar macdatorerna är mycket bättre på design än pc-företagen. iMac och "Blådåren" är ett exempel.

7. Mac kan webbdesign och publishing&grafik.

8. Mac var bäst innan dumma lilla microsoft kom och stal iden.

9. Min pc krånglar alltid, medans macen har varit felfri.

10. Mac ääääääääär bäst.

 

 

hej då...

 

ps. du får gärna besvara det här inlägget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...