Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Problem med att loga in automatisk


compexman

Rekommendera Poster

Hej

Jag har eforum som startsida på min webläsare men varje gång jag vill skirva något i eforum så måste jag logga in och det vill jag inte.

Jag vill att det ska vara automatisk inloggning på eforum.

När jag markerar logga in automatisk när jag loggar in så händer det inget det funkar helt enkelt inte.

Har för mig för länge sen när jag logga in att det kom upp en ruta där det stog vill du windwos ska logga in dig automatisk varje gång mm eller något liknande har för mig att jag bocka för att visa inte detta medelande igen.

Kan någon hjälpa mig ! så att jag slipepr logga in varje gång på eforum,;/

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

cookies aktiverade?

 

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, tillåter din webb-läsare att eforum sparar cookies, kakor, på din dator. Du vet, de där små filerna som webb-platser vill spara för att i framtiden veta vad du har för önskemål t.ex.

 

Eforum håller reda på om du vill logga in automatiskt genom att just spara en liten kaka på din dator.

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, då vet jag inte. Men du kan alltid testa att radera alla cookies från eforum och idg.

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...