Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

det blev sämre när ni ändrade eforum!


göran bengtsson

Rekommendera Poster

göran bengtsson

jag tycker att det har blivit krångligare när ni ändrade själva eforum den förra var bättre och lättare att förstå....

hoppas det är fler som håller med mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Göran.

Som du ser av diskussionerna här i Diskutera Eforum försöker vi i görligaste mån få grepp om synpunkter och reaktioner på nya Eforum som introducerades i går.

Vore därför tacksam om du kunde sammanfatta och konkretisera dina synpunkter. Det vore till stor hjälp.

 

Passa även på att ta del av tidigare synpunkter från andra besökare och svaren från oss i det här forumet.

/Mvh Mats Hultgren, idg.se

 

--------------------------------------------------

Epost: mats.hultgren@idg.se

Besök vår hemsida: http://www.idg.se

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Per Lundkvist

Måste tyvärr instämma att det blev lite sämre, dock har ni en otroligt bra sajt.

Jag gillade den översta drop-down-menyn bättre tex då det bara var en rad.

Den är lite svår att navigera sig igenom och ofta kommer man åt alternativet över om man klicka på ett menyval i den undre raden.(Nu talar jag alltså om idg:s startsida.

Eforumet tycker jag väl helt enkelt var snyggare förut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

göran bengtsson

jag håller med om at det hät är en suverän sida... men det var enklare och bättre när det bara en rubrik att klicka på så kunde man se alla andra inlägg som fanns i just den rubriken.

men jag kan förstå varför ni ändrade den, annars tycker jag att det var en snygg sida, men lite trista färger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...